En hästskötares vardag

Hej alla läsare! 
Har varit på trav både tisdag torsdag och fredag, torsdag och fredag var kvällstrav, vilket för min del betyder jobb från 06:30 till typ 23:00 , så jag har varit lite upptagen, hoppas ni gillar bloggen så långt, vill passa på att tacka min kära vän Marica som gjort header och design, hon e duktig hon, besök hennes blogg här.
 

Idag är jag ledig så jag tänkte passa på att lägga upp en hel del med spännande grejer här på bloggen, håll utkik!
Bland annat dessa kommer att komma upp idag och i morgon:
 
* Vecko planering hästarna hemma
* En hästskötares vardag, träning och tävling
* Hur du lär din häst spanskskritt
* Introducera trickträning för din häst
* Rida i halsring
* Hoppträning
* Att leta fodervärd
 
 
Just Indeed startade i bollnäs igår, han var tyvärr inte riktigt sig själv och slutade 6:a, ett lopp som han i normala fall skulle vunnit. För min del var det mest kolla på trav som gällde, två lopp med mycket fina hästar kördes, i det ena vann David Sisu och i det andra Vann Hallsta Lotus, båda körda av Ulf Ohlsson :) 
 
Gammal bild på Just indeed (indian) foto: Matilda Persson, Skogsrusset.se
 


Kommentarer
Postat av: Marica

hihi tack för länken :D

2014-08-16 @ 17:33:03 / URL: http://mariicaliindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0