Hööks shopping

Jag och Frej klev upp nio i morse för att "komma igång" för imorgon men hua ligen, det var hemskt! Vi åkte till stan varpå jag handlade eyebrow fixer och foundation, därefter åkte vi till Valbo för att gå på IKEA och hööks. 
Med mig hem fick jag en underbar väst ifrån JH Collection och ett kedjegrimskaft, men lugn nu! Det ska inte användas på Turbo i stor utsträckning. Nej, han ska bara ha det på en fotografering så att han ser lite snygg ut och sen slipper han det ;) 

Därefter åkte vi tillbaks till Frej och jag störtade i sängen direkt, sov i en timme (bad om väckning efter en halv, hm) och sen klev vi upp för att masa oss iväg till stallet. 
När jag kom dit var jag pigg och positiv, men efter en stund blev jag påmind igen om det där hemska och humöret sjönk till fotknölarna. Jag sadlade och tränsade Turbo, sen bar det iväg ut på banan. Jag longerade honom en stund vilket förvisso var bra, men med mitt redan vemodiga humör och Turbos spattiga, sökande efter något att reagera på så nöjde jag mig med ett par varv på banan sen gick vi in igen. 
Det hade inte blivit bra om vi tjafsat, om vi gråtit och jag avskytt mig själv när jag kom hem. Det är bäst att bara låta saker vara ibland, tills när man kan ta tag i det. 
Men imorgon jäklar, då blir det dressyr så det bara sprätter i benen på Turbo. Då får ingenting stoppa oss! 

Nu har jag myst ner mig i sängen för att glo på idol, därefter måste jag sova för imorgon är det uppstigning klockan sju. Tack gode gud för att man blivit härdad av morgonfodringarna haha!


 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Kom precis på av ditt inlägg att jag måste köpa lite höstkläder!! Har liksom en vinteroverall som fungerar i värsta vädret men knappt något mittemellan... Hm. Tips? <3

Svar: Alltså jag har samma dilemma lite haha, men på höst/vår kommer den här västen vara svinbra! Men sen kommer jag förmodligen ha mammas jacka i L som stalljacka i vinter för kommer nog också köra overall. ;)
freetrotters.blogg.se

2014-08-18 @ 22:20:03 / URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

Grymt snygg header :D

Svar: Men tack! Det är duktiga marica som gjort den, tror hon gör dom för typ 50kr. Hur värt liksom? :D
freetrotters.blogg.se

2014-08-19 @ 09:58:55 / URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ah okej :) funderar också på att köpa regnchaps (http://www.hooks.se/product.aspx?productid=130050) så kan man ha sina vanliga ridbyxor med underställ under och så dom på under höst/vår och kanske även under vintern när man ska köra ett typ dressyrpass/hopp-pass och man inte vill sitta i overall haha :)

Svar: Det låter ju supersmart!
freetrotters.blogg.se

2014-08-19 @ 19:55:50 / URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0